söndag 17 februari 2013



Något av det bästa som finns är en riktigt riktigt bra bok. Att få försvinna in i en ny värld eller att få berikas
 med så fantastiskt fint samman satta ord med en stor mening i är för mig en lisa i Själen.




Paulo Coelho den Brasilianska författaren är en av världens mest lästa författare, hans ord i böckerna är något som sätter sig som bomull runt mitt hjärta..han påverkar mig in i minsta lilla hårstrå på kroppen.
Jag har nu nästintill läst ut hans nya bok Manuskriptet från ACCRA .. men jag suger på dom sista orden i boken vill inte lämna den .. vill inte lämna den värld som jag omsluts i .. vill vara kvar där ett litet, litet tag till.




Alla fin fina människor vill ni uppleva tankvärda visdoms ord  på ett alldeles magiskt sätt så läs boken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar