tisdag 19 februari 2013

INTUITION är något som jag  varje dag lever efter, när jag inte följer min intuition så kan jag längre inte ANDAS..



Det är enkelt att inte följa intuitionen att göra sådant som förväntas av mig.. att göra andra glada och nöjda.. att vara duktig.. att försöka vara en ständigt snygg och glad person.. att inte tillåta sig själv en endaste deppdag.. själen skriker högt efter en reaktion ett STOPP... det känns tungt..trögt ..rörigt och snurrigt..
 Att göra sånt som förväntades av mig att inte säga NEJ.. ända tills det värkte ett stort NEJ i magen.


 Jag klarade en tid alldeles för lång tid av att inte lyssna på min själ och kropp .. hela mitt väsen skrek ... ända tills jag blev sjukskriven ... en tid för att vila i min kokong.
 Min kropp och själ behövde att få en ärlig chans att åter förenas..  min själ jagade min kropp och jag kan säga att det var för mig UNDERBART att bara bara få vara och sakteligen känna att få balans i hela mig.



Jag är tacksam över mitt mörker som jag varit i för nu kan jag se ljuset..jag ser ljuset och det glimmar fint av tusen.. tusen möjligheter . Mina deppdagar får också finnas .. med dom blir min musik så fin.. " för hur vore pianot utan dom vita och svarta tangenterna"..



 Att vara vaksam och känna intuitionen . vad som känns rätt och fel och att sedan tro på det... ge det en chans ... det är en konst att utöva som jag övar på varje dag, varenda timme och varenda minut och varje sekund..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar