fredag 18 januari 2013

Att öppna nya dörrar..
 det krävs både mod och styrka att se på sitt liv i nya vinklar att bryta mönster och se omöjligheter som möjligheter..
 att pröva möjligheten och att sedan inse att det var en omöjlighet fastän viljan finns där.. då krävs det mod och styrka att bryta upp att sätta stopp och att sedan rak i ryggen inse att jag gjorde allt jag kunde men det räckte inte.. hur gärna jag än ville det.
Men stänger man en dörr så  finns det nya dörrar .. nya möjligheter, jag har öppnat många dörrar och provat livet sett omöjligheter som möjligheter och jag har vågat pröva..att våga pröva är att också att våga misslyckas.
Jag är nu på väg mot en ny och sannerligen intressant dörr och jag hoppas .. hoppas.. hoppas att jag ska lyckas ..
..."att lyckas eller misslyckas leder båda till ett resultat"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar