torsdag 14 februari 2013

Åtta saker du inte visste om mig...

I dom bästa världarna så vill jag helst vakna ostörd på morgonen.. jag vill vakna av fågel kvitter om möjligt dricka morgonkaffet länge...

Jag vill ha frihet under vingarna jag har svårt för att planera in för mycket på min kalender... jag behöver många "fria" dagar som kan fyllas med sånt som faller mig in just nu att göra..



Jag får ofta infall just den dagen.. som picknick i någon fin miljö .. just picknick är nåt som jag gillar..vid stranden... vid nåt tjusigt slott vid en skogsglänta..den bästa picknicken är på en plats jag aldrig varit på förut.



Jag blir lycklig ända in i hjärtats rot av en vacker natur , miljö.. vacker byggnad helt enkelt en  plats jag aldrig varit på. Det ger mig en inspiration och vällust..



Jag har levt ett " tidigare liv " med min man..då var vi som ett syskon par, jag älskar verkligen min man på ett mycket annorlunda sätt vi har levt i 23 år ihop nu. Han och jag har levt separerade ett år från varandra men som tur var så hittade vi tillbaks till varandra. Han har en alldeles speciell plats i min själ...



Gamla saker och gamla hus lite slitna och nötta är något alldeles magiskt med... vem har levt här och vem har ägt denna sak..hellre nåt gammalt och nött än nytt och sött..


Havet har en speciell plats i mitt Liv..det för dess oändlighet..frihet och friska vindar..i havet möts allt vatten där åter förenas allt liv och i havet finns det liv...



Jag är en överkänslig person vad det gäller dofter..jag kan inte gå förbi en lavendel buske utan att ta på den för att få känna dess doft i mina händer..doftande blommor och ny klippt gräs är ljuvligt..
Jag tänder varje dag mina aromlampor och då helst med blomdofter i då höjs min" happiness level"..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar