lördag 9 mars 2013

..vårt hem...

                                                                     
Vårt hem är en vit tegelstens villa byggd 1970..


eftersom jag är en älskare av allt som är gammalt så fyndar 
jag mycket gamla fina grejer på loppis


att se det fina i även sådant som inte kostar mycket ...
placeringen ihop med allt annat blir till en skön helhet..




jag gillar blandningen av nytt ... gammalt.. nött



skapandet av ett hem som är i balans är viktigt för mig


jag utgår en del från livsfilosofin från Feng Shui...
det är inte bara att ett hem ska se avskalat och rent ut
det är snarare en helhet i allt ... mitt välmående påverkas av 
hur chi rör sig  i mitt hem och att jag omger mig av prylar
som jag tycker om.. 



mitt hem är till för oss och våra vänner 
jag vill att alla ska känna sig välkomna till oss
så därför är hallen en viktig plats att hålla fin ..ljus och välkomnande..


vår vita tegelstens villa...
...vårt hem












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar