tisdag 19 mars 2013

Så här dagarna innan barnbidraget är det ganska tomt i plånboken..men jag har precis vad jag behöver..


det är just nu som jag blir påmind om vad som är viktigt i mitt liv..


det är just det att få vara med min familj..att få ge dom av min tid och närvaro inte någonting annat än min tid och närvaro..


jag har aldrig känt att nånting fattas jag har precis det jag behöver just nu...


jag har drömmar om att få det ena och det andra .. det är inte sen när " jag vunnit på lotto"..
den drömmen kommer först när jag riktigt kan känna och tro på den.. det kallas för "attraktionslagen"..


min önskans dröm uppfylls just i den stund jag tror på den och när det är tid för den..
jag vet att för mig är det så..


men just nu har jag precis det jag behöver .. varken mer eller mindre..


.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar