lördag 19 januari 2013

En ny morgon .. äntligen skiner solen och fyller hela stora, lilla mig med en obeskrivlig energi.
 Jag lider så här års av solbrist/ D-vitamin brist, regntunga dagar då är jag trött, men det är på sätt och vis skönt det också att bara strosa runt i huset med raggisarna på och mysbyxor och dricka gott kaffe och läsa..läsa böcker.
Men just i dag skiner solen och då känns livet lättare.. appropå lättare så är vi inne i en tid med "lättare energier" och dom kan det till en början vara svårt att ta in, det har under många år varit lite tyngre energier och i bytet nu till dom lättare så kan det vara svårt att just "ta in" dom nya lätta energierna. 
I dag ska jag sätta ut min lilla näsa mot solen , och tanka solens magiska kraft.( men jag väntar lite för nu är det kallt)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar