måndag 9 september 2013

Höst snuva och barn fötter

Så är det dags för höstens snuva.
Det är ju en klassiker.
Ja ja ..vi gör det bästa av saken jag och Lilleman.
Medans vi ligger här i sängen och vilar så slår det mig att jisses vad hans fötter har vuxit, är det då också så att hela han har vuxit.
Jo du det har han sannerligen han har blivit stor han, men vad har då hänt med mig under den tiden.
Vad gör jag med min tid, inte vill jag vakna en morgon och se ner på mina fötter och inse att " jäklar vad dom vart skrynklig helt plötsligt."
Konsten med livet är att LEVA just här och NU...inte sen eller förut..utan NU.
En dag med snuva är precis lika bra och speciell som en dag utan snuva.
Annars hade ju inte vi just nu legat här ihop vilat medans snuvan blir litet bättre...
Detta var min Måndags Tanke Det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar