fredag 22 augusti 2014

Återanvända.

Såg ni på Sommar med Ernst igår?
Det gjorde jag i alla fall..kan inte missa denna mannens underbara program.
Jag Älskar verkligen när man tar tillvara på gammla saker och låter dom få nytt Liv.
Hemma i köket har vi en jättefin matta tillverkad av återvunnen bomull, inköpt på Åhléns.
Det är oftast så att jag köper mina inrednings detaljer på Secondhand butiker men denna mattan är " ny", den är gjord på återanvänd bomull och det känns bra.
Varje gång jag sätter fötterna på denna mattan så känns det så Bra.
I vårt kök finns det också en otroligt fin hortensia som får bo i ett urgammalt krus från Höganäs.
Tänk på vad du omger dig med i ditt hem, så det du har utstrålar Positiv energi till Dig.

Underbar Fredag önskar jag er.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar