torsdag 3 oktober 2013

Våga vänta

Min intention är att Allt är Möjligt..
Men det finns stunder då jag känner en osäkerhet även fastän min inre tro ... förvisso även vetskap är att Allt Är Möjligt.
Ja min tro på att Allt är Möjligt.. den kan vackla och bli skör men den hänger ändå kvar som en skör skör silkes tråd kvar om inom mig i mitt inre om att ..Allt Är Möjligt..

Jag menar att det kan i vissa situationer kännas nattsvart och att jag i dom stunder kan känna panik över ...hur ska jag lösa detta..

Och det mina vänner är inte lätt.. det är inte lätt och det krävs mycket, mycket träning på att tänka den rätta tanken.
En tanke som för mig till en positiv riktning även fastän jag ännu inte kan se .. lösningen.

Men den infinner sig oftast då jag minst kan ana den .. lösningen.

Och min stora utmaning är att.. Våga Vänta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar